keskiviikko 11. kesäkuuta 2008

Uusi perheenjäsen esittäytyy



Hei kaikki! Olen Troppola Mirelle Chérie, ystävien kesken Mirkku. Synnyin vappuna 2008 ja olen nyt kokonaista kuusi viikkoa vanha. Olin syntyessäni pentueen pienin, painoin vain 97 grammaa, mutta minulle on maistunut ruoka niin hyvin, että olen jo melkein kilon painoinen.



Heinäkuussa muutan uuteen kotiin Saloon Fifin, ihmisäitini ja -isäni ja Guru-enoni luo. Veljeni ja siskoni, mm. Macy Gray, Marc Jacobs, Michael Moore ja Max Factor muuttavat myös kuka minnekin. Fifi ja ihmisäitini kävivät katsomassa minua viime viikolla ja tutustuivat samalla myös koiraäitiini Graceen, joka on siis Gurun sisko. Minä ja sisarukseni olimme innoissamme vieraista ja esiinnyimme oikein eduksemme:





Leikkien ja syömisen jälkeen minua alkoi väsyttää, olenhan vielä niin pikkuinen:



Päiväunilta herättyäni poseerasin taas innokkaasti:





Fifi ihmetteli, miten voin olla niin pieni, että mahdun helposti kämmenelle! Tietty kasvan vielä hurjasti ja saan ihan oikeat mopsin kuonorypytkin. Toistaiseksi olen vielä niin vauva, että kuononi ja otsani ovat aivan sileät. Häntäni on sentään jo kiepillä niin kuin isoilla mopseilla. Vähän jännittää, miten Guru-eno suhtautuu minuun, kun muutan uuteen kotiin. Kuulemma Guru on kiltti ja rauhallinen, joten varmaan totumme nopeasti yhteiseloomme, ja ainahan voin puolustautua pienillä ja terävillä hampaillani, joita jo menestyksekkäästi kokeilin Fifin sormiin ja varpaisiin. Fifin ja äidin puheista päätellen minua odotetaan jo kovasti kotiin, ja naisellinen olemukseni ja käytökseni tekivät heihin lähtemättömän vaikutuksen. Minusta tulee kuulemma pikku-kultalutu ja Gurusta iso-kultalutu. Hassuja nuo uudet sukulaiseni!

4 kommenttia:

M'man kirjoitti...

Ihana, ihana, ihana! Voi kuinka sodea perheenjasenta!

Mukavaa yhteista taivalta ja muistorikkaita hetkia. ;o) Pusu karvakuonolle

Anonyymi kirjoitti...

Voi apua, miten ihana "chiotte"! =D (Nimi on meijän johtama chiot-sanasta, koska Nessi oli sellanen pissi-iita eli oikea chiotte pienenä...) Aivan mahtava nukkuma-asento! *reps*

Rapsutuksia pikku-Mimille! :)

Anonyymi kirjoitti...

Voi kuin suloinen! Toivottavasti eno opettaa sen vierailemaan lankakaupassa...

Stazzy kirjoitti...

Awwww miten ihana tuo päiväunikuva!